بیزینس مدل
نوشته شده توسط : cyrus

با توجه به رشد روزافزون تجارت الکترونیک و فعالیت های مربوطه در دنیای مجازی و بالطبع افزایش میزان رقابت، داشتن یک ایده ی خلاقانه ضمانتی جهت موفقیت تجارت شما نخواهد بود. در حقیقت تبدیل نمودن یک ایده به یک تجارت موفق به هیچ عنوان کار ساده ای نمی باشد و چالش های بسیاری را تجربه خواهید نمود.

در طول سالیان گذشته وبا توجه به سوابق، رزومه و تجربه ی کاری موفق، شرکت پیام آوا به درک کاملی از پتاسنیل، فرصت ها،تهدیدها، نیازها و ساختار بازار موجود در حوزه ی IT، شبکه های اجتماعی، تجارت الکنرونیک و طراحی سایت  دست یافته است.

در حقیقت خدمات این مجموعه بر خلاف بسیاری از شرکت های فعال در حوزه IT، فراتر از طراحی سایت جهت معرفی فعالیت های تجاری شما می باشد، بلکه امتیاز رقابتی این مجموعه درک کامل نیاز و اهداف مجموعه شما و تبدیل نمودن ایده هابه صورت کاملا علمی، بهینه و مطابق با آخرین تحولات و پیشرفت های روز دنیا در دنیای مجازی و IT می باشد.

از فاکتورهای کلیدی موفقیت هر کسب و کاری،جمع آوری و همکاری با افراد مجرب و ایجاد یک تیم قوی متشکل از افراد کاردان در تخصص های مدیریتی، بازاریابی و IT می باشد که طبیعتا  رسیدن به این هدف نیازمند سرمایه گذاری کلان در امر منابع انسانی می باشد.

شرکت پیام آوا این افتخار را دارد که با برخورداری از پرسنل مجرب (علاوه بر علم IT) در تمامی حوزه های مدیریتی و مارکتینگ نیز شما را در تهیه و تدوین بیزنس پلن و مارکتینگ پلن از A تا Z همیاری نماید تا ایده ی شما را به بهترین نحو ممکن به ثمر برساند.

پروسه بیزنس پلن:

پس از تشکیل جلسات مقدماتی، کارشناسان این مجموعه فازها ی اجرایی را درقالب یک پروپوزال به شما ارائه خواهند نمود و پس از تایید نهایی و طبق زمانبندی دقیق ذکر شده در پیشنهاد همکاری،  ایده ی شمابه صورت یک بیزنس و یا مارکتینگ پلن علمی و عملی ارائه خواهد گردید و با انتخاب یک مدیر پروژه از طرف مدیریت شرکت پیام آوا، در تمامی مراحل و فازهای اجرایی (تا تحویل کامل پروژه) با مجموعه شما در تماس خواهد بود تا پروژه ی موردنظر مطابق با برنامه و زمانبندی به انجام برسد.

کنترل و اجرا بیزنس پلن:

در صورت تمایل پیمانکار، این مجموعه امکان این مهم را نیز دارد که پس از اتمام و تحویل پروژه، پروسه ی اجرایی بیزنس پلن کسب وکار شما در یک بازده ی زمانی شش ماهه و یا یک ساله به صورت مشاوره ای و همکاری دو جانبه توسط کارشناسان این مجموعه انجام بپذیرد.

شروع همکاری :‌

برای آغاز همکاری هم اکنون میتوانید با کارشناسان ما در واحد کسب و کار شرکت پیام آوا تماس حاصل فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: